lördag 22 maj 2010

En massa kul saker!

Livet är verkligen sååå härligt! Förutom att vi saknar alla er där hemma såklart.

Just nu gläds jag av så många saker att det är svårt att återberätta allt. Inte nog med att jag har världens bästa blivande man och att jag är lycklig när jag tittar på min ring på mitt finger så har det hänt många positiva saker de senaste dagarna!

Jag har fått reda på att jag har klarat mina två senaste tentor! Tjohooo! Och alla inlämningsuppgifter jag har lämnat in. Det känns verkligen som en seger!


Jag har intressanta samarbeten som livsstilscoach och friskvårdskonsult på gång hemma i Sverige, Göteborg och har många att träffa då jag kommer hem! Eftersom att jag vill att mitt företag jennycoach.se ska gå som tåget...säger man så?... när jag kommer hem hoppas jag på dessa samarbeten och att ni mina vänner hjälper mig att sprida ut att jag finns!
Jag kommer att erbjuda coaching, kurser inom stresshantering, friskvårdskonsultation mm.
Läs mer om vad jag kommer att göra på mitt företag på hemsidan. Och för de som vill ha massage kan jag ordna det också.

Och så händer det så mycket annat kul här nere också, jag filar på min dröm om att jobba här nästa vinter i Thailand. Och nu har det kommit upp flera fantastiskt spännande förslag kring det! Men vi får se vad det innebär. Jag berättar om det någon annan gång snart. Men var inte oroliga. Vi kommer snart hem. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar