måndag 28 mars 2011

Dålig upplösning på bilderna

Har fått många kommentarer om att upplösningen på bilderna är dåliga på bloggen. Vet inte varför det ser ut så... Får ingen ordning på det.

MEN. Om ni vill se bilderna bra så är det bara att klicka på dem så blir de större och bättre. Så nu vet ni det:-)

Här är en på Rocky. Visst är han grymt snygg?
Tyvärr blev han biten av en av dumhundarna på stranden här om dagen. Men han mår bara fint. Blev lite skärrad bara... Han är ju inte en sån tuff hund och såg rätt skrämd ut då jag kom förbi för att trösta honom. Han låg som ett barn i min famn och bara njöt av att få bli tröstad.

Hm. Saknar er där hemma!

Och nu när jag ändå skriver kan jag passa på och gratulera både min kusin Maria igen och min underbara vän Charlotta som just fyllt 40 år. Ni kan kolla in Charlottas nya företag här!

Hon har just fått hem sin första leverans av hennes och sin kollega Annas nya och fina barnkläder.

Här är även en annons från Cotton&Botton.

Så nu är det bara att ringa henne och beställa kläder för fullt! Ni kan även kolla in skyltfönster i Haga i Göteborg ifall ni vill se hur allt ser ut. De har just nu en fin skyltning där i en av butikerna. Och en i Kungsbacka. Här på bild är hennes och hennes kollega Annas underbara barn. Inte konstigt att man längtar hem... Kontakt: Charlotta Svensson, designer and ceo.
Tel 0768-53 70 63
charlotta@cottonandbutton.se

GRATTIS världens bästa Charlie! Till både att du fyllt år och till er nya fina kollektion, nya återförsäljare och er snygga hemsida. Men mest av allt, bara för att du är du och är så jäkla go! Ser fram emot att fira dig riktigt ordentligt då vi kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar