måndag 28 februari 2011

Snart åker vi på semester!


Jo, det är sant. Vi jobbar faktiskt rätt hårt. Även om vi är i Thailand... Idag började min dag kl 8.00 med ett personligt tränings pass (det är det nya nu, kommer att jobba med att hjälpa folk att komma igång och träna och lägga upp personlig träning), sedan Mindfulness klass på Relax Bay, marknadsföringstimmar framför min dator.

Bla med en ny kurs för personlig utveckling som planeras till den 22 mars. Även ett kul samarbete med Lanta Sport som planeras och som jag hade möte med på stranden idag. Sedan var det telefoncoachning med Sverige. Jag avslutade min dag kl 19 idag. Och imorgon ser det ungefär likadant ut... Det är kul att jag har har skaffat mig att göra:-)

Pierre har ungefär jobbat 12-15 timmar den senaste tiden för att få allt med jobbet att gå ihop och snurra på. Så...Vi är nog faktiskt OERHÖRT värda lite semester, när vi funderar på det. Vi ser fram emot att bara vara lite ledig några dagar.

Så vi har bestämt oss för att då Thomas Jansson och Marianne kommer hit på onsdag, några nära och härliga vänner, ska vi dra på semester till någon paradisö. Hi, hi.

Så, vi åker till Koh Lipe på torsdag och är tillbaka på Koh Lanta den 8 mars. Vi ska inte ha med oss några datorer utan BARA sola, bada, snorkla och äta och dricka gott. Ser fram emot det!

Tar en båt från Lanta till Lipe som tar ca 7 timmar. Så det är en liten bit att åka. Har fått många härliga tips om bra resort. Alla som jag känner och som varit på Koh Lipe är lite förälskade i ön och livet efter att de har varit där, så det tänkte vi också bli en stund.

Här kan ni läsa lite om Koh Lipe för den som är nyfiken. Vi har ännu inte bestämt oss vart vi ska bo. Får väl boka något snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar