onsdag 16 juni 2010

Dreamy Spa och Fotbolls VM

Just nu är det ju fotbolls VM. Pierre följer Fotbolls VM med STORT intresse. 3 matcher per kväll och natt. Den sista matchen går 01.30 så han går och lägger sig vid 04.00 varje morgon... som den fotbolls fantast han är. Får låna TVn i ett hus bredvid här. Toppen!





Men vi fångar ändå solnedgångarna de flesta kvällar. Ibland med en kall Sing Lek (liten öl) och ibland bara med en god fruktdrink utan alkohol.

Enligt Alain, ägaren på Relax Bay, hade tidningar i Belgien tips på vad fruarna kunde göra nu när männen ska kolla VM i en månad. Jag ser inte det som ett problem. Har hur mycket som helst jag vill göra här den sista tiden. Och så föredrar jag att sova på nätterna.

Igår var jag på Dreamy Spa och fixade mina ögonfransar så att de nu är dubbelt så tjocka och något förlängda. Nu ser det ut som att jag har maskara på mig dygnet runt utan att jag behöver sminka sig, rätt snyggt om jag får säga det själv. Det håller sig i några veckor. Sedan var det shopping några timmar. Pierre följde i och för sig med han med både till spa, där han klippte sig, och så shopping med en massa kul presenter etc...


Här kan ni läsa mer om denna fantastiska ö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar