tisdag 16 februari 2010

Pluggar & jobbar

Det är inte bara utflykter, skoj och bus utan en hel del pluggande och jobbande också. Varje dag frågar man sig, var ska jag sätta mig idag och plugga och jobba? Det brukar lösa sig. Status för mig just nu är att jag har lämnat in min första examensuppgift och har en ny deadline den 21/2 för slutexamen av min första kurs. Arbetspsykologi grundkurs 7,5 hp.


Ämnen som har ingått i den första kursen är motivation och arbetstillfredsställelse, organisationspsykologi, personlig utveckling och utvecklingspsykologi, klimat & kultur, stress & förändringar samt vetenskapsfilosofi.





Pierre jobbar på för fullt med sponsorhuset.se och godhandling.se. Funkar bra med Wi-fi, High Speed! Just nu har han fått in många nya uppdrag och avtal via skype och mail. Funkar kanon. Även första affärsmötet bokat med tre killar från ett sportföretag. Har bokat in vistelse på Koh Lanta i april bara för att träffa Pierre och snacka business. Här, jobb vid Klong Nin Beach, har just pratat med kontoret hemma via Skype.

1 kommentar:

  1. Så härligt! Grattis till första inlämningen. Ser ut som att ni har det bra.. Kramar Annika

    SvaraRadera