fredag 2 mars 2012

Personlig träning och personlig coaching


Bild av: Annika Myhre
Det är bra att ha en svägerska som kan dokumentera lite av det jag gör här nere. Tack Annika! Här är det personlig träning på Slow Down. Denna veckan har jag jobbat med 2-4 personer varje dag. Möten blandat med personlig träning och personlig coaching. Coaching på stranden vid Relax Bay, Lanta Villas eller på Slow Down. Håller mig i skuggan. Det är varmt. Alt har jag suttit inne i AC på café. Många spännande möten med folk som vill förverkliga drömmar, byta karriär, utmana sig själva med sin träning eller nya spännande målsättningar i livet. Mycket mental träning.

En tjej jag tränar just nu är förlossningsläkare på VG Regionen. Det har varit helt fantastiskt bra att kunna ha henne att rådfråga angeånde graviditeten. Och hon har varit fantastiskt hjälpsam! Har även fått en massa insider tips inför förlossning och var som är tryggast att föda i Göteborg. Så det blir absolut Östra, av olika anledningar. Igår var jag på tjejmiddag med 10 tjejer och åt middag på Red Snapper. Alltid lika gott! Fick då reda på att den här tjejen som är förlossningsläkare ska åka hem till Sverige med samma plan som mig och Pierre den 15 mars. Det känns tryggt! Vi mår bara bra. Magen växer och han sparkar på varje dag där inne. Pierre pratar med magen och bondar med lilleman då och då. Det är fantastiskt mysigt att vara gravid och snart är både jag och Pierre lediga en vecka där vi bara ska rå om varandra och åka en sväng till Phuket innan vi åker hem till Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar