tisdag 2 mars 2010

Tjohoo! Jag blev godkänd på min första kurs.

Arbetspsykologi grundkurs 7.5 hp - Teoretiska perspektiv på motivation, arbetstillfredsställelse och emotioner, personlighet och utvecklingspsykologi. Organisationsteorier, klimat och kultur, stress och förändring.Vetenskapsmetodik, forskning och vetenskapsteori.

Klart! Det känns såååå roligt att jag fick till det tillslut. Fick idag just reda på att jag klarat det och jag fick jättefina omdömen och utvärderingar på alla olika delar.

Nästa kurs håller jag på med för fullt. Ledarskap - och grupp psykologi. Ska skriva ett fördjupningsarbete inom dessa två delar inom tre veckor och ska då även välja att ha med ett ämne som jag tycker är spännande. Exempelvis motivation, arbetstillfredsställelse, personlighet, stresshantering eller något annat kul. Klurar just på det.

Men det ska jag inte tänka på nu. Nu ska vi ut och fira lite och njuta av den sköna kvällen.

Och Pierre ska också fira. Han har just lagt upp en av hans största kampanjer på Sponsorhuset.se där han jobbar med Powerade sportdryck. Andy, Edward har slitit hårt också. Så vi tar en skål för er också!! Håller tummarna för att den ska gå bra nu. Oj, vad det känns bra i magen!


3 kommentarer:

  1. Härligt jobbat Jenny! Alltid mysigt att läsa om er på bloggen. Du skriver så fint! Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Hoppas att ni mår bäst! KRAAM på er båda!

    SvaraRadera